ubezpieczeniagliwice.pl

Pod tym adresem internetowym (ubezpieczeniagliwice.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane strony internetowe znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, fryzjer Kraków. Takie adresy wiele łatwiej zapamiętać, a strony z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej działalności? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, co robisz, a znajdziemy na pewno właściwą domenę, zawierającą najważniejsze słowa kluczowe. Po prostu napisz do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza jedynie co miesiąc abonament za serwis, w którym jest również przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak opracowujecie treść dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony WWW są jej teksty, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób znajdziemy rzeczy, które zainteresują potencjalnych klientów. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: tworzymy teksty, by były interesujące dla czytelników, ale i spełniały wymogi dopadowania strony w Google. Zapewniamy treści dopasowane do stylu Twojej działalności, zalety marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach zdjęcia?

Korzystamy fotografie z najpopularniejszych internetowych baz zdjęć. Naturalnie możesz udostępnić naszej firmie swoje zdjęcia, o ile masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom wykonaną przez nasz zespół stronę z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na spisanie wszelkich poprawek. Bezpłatnie poprawimy serwis.


8. Do kogo jest propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu firmy zazwyczaj potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać własny swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wytłumaczymy, jak to bezproblemowo wykonać.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na strony WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od pisania przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz poprawki na swoim serwisie internetowym, wyślij mail swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!