ubezpieczeniagliwice.pl

Pod tym adresem internetowym (ubezpieczeniagliwice.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze fraz kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, fryzjer Kraków. Tego typu adresy znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi nazwami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę domeny dla swojej firmy? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a znajdziemy zapewne właściwą domenę, zawierającą najważniejsze słowa klucze. Tylko zadzwoń do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza jedynie miesięczny czynsz za serwis, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie miesięczny abonament.


5. Jak powstają treści dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej teksty, a dokładnie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej usługach. Tylko w ten sposób wynajdziemy punkty, które zaintrygują przyszłych użytkowników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w Google. Gwarantujemy treści dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach zdjęcia?

Wykorzystujemy ilustracje z największych internetowych banków zdjęć. Naturalnie możesz udostępnić nam swoje fotografie, pod warunkiem że masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientom opracowaną przez nas stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na przesłanie wszelkich uwag. Bezpłatnie poprawimy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana oferta?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać własny swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Chętnie wytłumaczymy, jak to prosto zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za napisanie treści na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz uzupełnień na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!